pre Mimaki LUS-120 JEDEN ČAS Chip pre JFX200 SIJ-320UV UJF-3042MkII 1L DS 2431
1. Ak hodnota objednávky je pod 5, bude odoslaný Progressivne.sk šetrič doprava alebo bežnou poštou (nie na sledovanie informácie), ak zásielka nemá dodať v 70 dní , budeme znovu vás alebo vrátenie peňazí vás .
2. Tovar bude odoslaný ePacket, Čína Príspevok Registrované Air Mail, Progressivne.sk strandard/premium doprava po zaplatení je hotovo.
3. Ak máte špeciálne požiadavky na prepravu, prosím zanechať správu, ak ste objednávku.
1. Ak sa produkt vráti k nám na bezpečnostnú kontrolu, budeme sa pokúsiť odoslať ju hneď, ako je to možné.
2. Vrátenie peňazí bude dávať, ak pozemok je poškodený alebo chýba v doprave.
3. Kupujúci sú zodpovední za vrátiť expedičný poplatok pri správnej balíka.
Vaša spätná väzba je veľmi dôležitá pre nášho obchodu, ako aj iných zákazníkov!
Snažíme poskytovať špičkový servis a produktov pre našich zákazníkov,to bude náš deň, ak necháte 5 STAR spätnú VÄZBU na našich produktov! To bude tiež byť užitočné pre ďalších zákazníkov.
Ak ste nespokojný s našim produktom alebo službou v žiadnom prípade, prosím, poslať správu alebo e-mail na nás priamo pred odchodom negatívnu spätnú väzbu. Pretože snažíme sa, aby sa pre 100% SPOKOJNOSŤ!
Otázka: som predajcov, získam veľkoobchodnú cenu?
Odpoveď: Ak by ste sa chceli kúpiť veľké množstvo, ste veľmi vítaný, kontaktujte nás, my vám naše najlepšie ceny.
Otázka: Ako získať zľavu?
Odpoveď: Pozitívna spätná väzba je skvelý spôsob, ako pomôcť iných kupujúcich, aby sa nákupy. Zákazník, ktorý nám dáva 5 Hviezdičiek pozitívnu spätnú väzbu dostane $1-$2 zľavu pri ďalšej objednávke.
Krok 1: Nechajte 5 star spätnú väzbu na svoju poslednú objednávku a vziať screenshot.
Krok 2: vytvorenie novej objednávky, neplatí, kým sme upravili cenu
Krok 3: Obráťte sa na zákaznícky servis a ukázať na obrázku 5 star spätnú väzbu. Prispôsobíme cena pre vás.
Krok 4: Platby.
Q: aký je váš spoločnosti politiky na chybný tovar?
Náš chybný sadzba je menej ako 0,2%. Ak existuje akékoľvek chyby tovaru v dôsledku výrobnej chyby, prosím, kontaktujte nás čo najskôr. budeme sa snažiť v našich silách vyriešiť problém, a to, aby ste spokojný.
Otázka: Čo mám robiť, ak o ochrane čas je spustiť sa ale balík je stále nedoručené?
Odpoveď: Ak položka nie je dorazí do ochrany času, prosím, kontaktujte nás, budeme rozšíriť dátum doručenia pre vás a uistite sa, že dostanete tovar čo najskôr.
SME VEĽMI RADI, ŽE ODPOVEDAŤ NA VŠETKY OTÁZKY V KAŽDOM ČASE! NEVÁHAJTE NÁS KONTAKTOVAŤ!
Upozornenie :